پنجشنبه، مهر ۰۲، ۱۳۸۸

همه گوشی های من...

اولین گوشی من مدل اریکسون T20 بود. اون زمانا یادمه که هیشکی گوشی نداشت و هر کی داشت از اون آلکاتل های گوشکوب داشت. این در نوع خودش گوشی خیلی تمیزی محسوب میشد و تو اون روزگار، خیلی به چشم می اومد...
دومین گوشی من مدل سامسونگ A200 بود که دو تا مانیتور داشت و هر کی میدید از تعجب شاخ در میاورد. خداییش خیلی هم دوستش داشتم...(روحش شاد)
سومیش هم سامسونگ E600 بود که عکس مینداخت و همه رو به تعجب وا میداشت. هیشکی باورش نمیشد که گوشی موبایل بتونه عکس هم بندازه...
من که دیگه از نوآوری موبایلی خسته شده بودم در آخرین حرکت در روز عید فطر 3 سال پیش یه گوشی سونی اریکسون W580i از پدرم گرفتم و تا به امروز که در خدمت شما هستم پول بابت این تکنولوژی که هر روز یه کار جدیدتر میکنه ندادم. یه جورایی خسته شدم...
راستشم بخواین الآن گوشیمو با گوشی فرید طاق (؟) زدم. چون دوست نداشتم که اون هم بره و گوشیش رو عوض کنه. حالا یه W910i دستمه که من ازش راضیم...
اگه روزی موبایلی به بازار بیاد که بچه ها رو نگهداری کنه و آشپزی هم بکنه و خونه رو هم یه گردگیری بکنه، حتماً میخرمش. جهنم و ضرر... خودم لباسا رو میشورم و خونه رو جارو میکنم....D:

هیچ نظری موجود نیست: