دوشنبه، تیر ۱۴، ۱۳۸۹

این آلمان خیر نمیبینه. حالا ببین...

عجب غلطی کردم تم ام رو عوض کردما!!!...
این کامنت دونی ای که من توش عضو شده بودم، فری بود. اما یکی دو ماه پیش اعتبارش تموم شد. ما هم محلش ندادیم و همچنان کامنت ها میرفت اون تو. حالا که تم رو عوض کردیم و دوباره خواستیم از اون سیستم استفاده کنیم، متوجه شدیم پولی شده.
حالا همه کامنت های قبلیم پریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد.
اما موضوع دومی که میخوام در موردش صحبت کنم، این آلمان پدرسوخته است.
انگلیس کثافت بیشووور رو بردین، تعجب کردیم و خوشحال شدیم.
اما با آرژانتین چی کار داشتین کثافتا؟
مسی بیچاره...
مولر خان!
سال دیگه هم که مسی بازیکن سال اروپا و جهان شد، بهت میگم یه من ماست چقدر کره میده...
رونالدو با اون عظمتش جلوی مسی بوق میزنه. حالا تو شاخ شدی؟
این مزدک میرزایی هم بدجوری رو اعصاب بود. طرفدار آلمان. رو نرو من یورتمه میرفت.
آلمانی ها که موقعیت داشتن، میگفت: یه موقعیت عالی و بی نظیر و اینا اصلا یه چیز دیگه ان و از این زرت و پرتا...
اونوقت آرژانتین که موقعیت داشت، میگفت: یه موقعیت خطرناک و بد و ناجور و اصلا اینا هیچی نمیفهمن و مارادونا خیلی مغروره و مسی فلانه و فلانی بهمانه و ....
بیشتر غیبت کرد تا گزارش...

هیچ نظری موجود نیست: